1. Bestilling
Der kan bestilles varer / ydelser hos Witt Denmark A/S via byKlipKlap. Alle kontrakter indgås på dansk, og alle angivne priser er inkl. moms.
Alle priser er dagspriser og kan ikke garanteres ud i fremtiden. Betingelserne er gældende for Witt Denmark A/S, herunder byKlipKlap.
2. Betaling
Vi tilbyder betaling via betalingskort (Dankort, Visa, MasterCard, Apple pay, MobilePay og Anyday).
Det er altid gebyrfrit at betale med betalingskort, og der kan aldrig trækkes et større beløb, end du har godkendt ved købet. Betalingen hæves først, når varen er afsendt. Hvis der kommer gebyrer på alternative betalingsformer, er dette tydeligt angivet.
De data, du sender hos Witt Denmark A/S i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun udbyderen, der kan læse dem. Hverken Witt Denmark A/S eller andre har mulighed for at læse dine personlige betalingsinformationer.
Med Anyday kan du dele din betaling op. Du betaler første afdrag når varen leveres, og det resterende beløb betales af over de følgende 3 måneder. Anyday er gratis for dig, så længe du betaler til tiden. Med Anyday får du en konto, som du kan anvende ved alle webshops, der tilbyder betaling gennem Anyday. Læs vilkår for Anyday her:https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper
3. Levering
Alle bestillinger over DKK 1.000,00 leveres fragtfrit. For bestillinger under DKK 1.000,00 pålægges et fragtgebyr fra DKK 39,00-79,00 inkl. moms afhængig af, hvilken leveringsmetode der vælges. Privat 0-20 kg (DKK 59,00), Privat 21-30 kg. (DKK 79,00), Erhverv 0-20 kg. (DKK 39,00), Erhverv 21-30 kg. (DKK 59,00) og Pakkeshop max. 20 kg. (DKK 39,00). Som transportør benyttes primært GLS.
Skulle der mod forventning være fejl eller mangler i en ordre tilsendt fra os, bedes du kontakte os senest 7 dage efter, du har modtaget ordren. Husk derfor at tjekke indholdet straks ved modtagelse af ordren.
Ved synlige fragtskader skal transportøren gøres opmærksom på skaden, og det skal noteres på fragtbrevet inden der kvitteres for modtagelse. Ved fragtskade bedes du dokumentere synlige skader på emballagen i form af billeder, da dette kræves som dokumentation. Du kan gøre det her.
Der tages forbehold for fejl i lagerbeholdning. Du vil blive kontaktet hurtigst muligt hvis leveringstiden er længere end lovet.
3.1 Levering til kantsten - uden indbæring
Vær opmærksom på at større ordrer leveres inden for kategorien: fragt >30,0 kg pakke. Leveringstiden kan variere afhængig af din adresse. Se din ordrebekræftelse for leveringsdato.
Bemærk: ved ordrer, der håndteres som fragt >30,0 kg pakke, skal du være hjemme ved levering. Har du ikke muligheden for at være hjemme på leveringstidspunktet, men ønsker levering på adressen uden din tilstedeværelse, kan du give tilladelse til dette. Du skal dog være opmærksom på, at ansvaret overgår til dig, så snart produktet er leveret på din adresse. Sørg for, at produktet kan stilles et sikkert og tørt sted for undgåelse af værditab.
Kontakt os, hvis du ikke har modtaget et sporingslink sammen med ordrebekræftelsen eller modtaget din ordre inden for de angivne tidsrammer, så tjekker vi ordrens status for dig. Har du afgivet en forudbestilling, vil alle varer blive afsendt, når forudbestillingen er klar til afsendelse.
4. Reklamationsret
Privatforbrugere har 2 års reklamationsret over fejl der var til stede ved købstidspunktet. Ved en berettiget reklamation kan du enten få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Ved udnyttelse af din reklamationsret, bedes du udfylde vores online formular: Witt A/S Service her*. Dette gøres for hurtigst mulig behandling af servicesagen. Du kan også sende varen direkte til os med en grundig beskrivelse af fejlen eller manglen. Kontakt os omkring nem returnering. Vi anbefaler udfyldelse af serviceformular, da sagsbehandlingstiden er hurtigere.
Erhvervskøb er ethvert køb af apparater, der ikke skal bruges i en privat husholdning, men anvendes til erhverv eller erhvervslignende formål (restaurant, café, kantine etc.) eller bruges til udlejning eller anden anvendelse, der omfatter flere brugere. I forbindelse med erhvervskøb ydes ingen garanti, da dette produkt udelukkende er beregnet til almindelig husholdning.
*Du bedes udfylde vores online-serviceformular under 'Øvrige produkter', hvis du ønsker at reklamere over dit produkt. Vi arbejder i øjeblikket på at oprette en serviceside til byKlipKlap. Vi vil holde dig opdateret her på siden.
5. Fortrydelse og returnering
Du har altid 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos byKlipKlap, og fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare.
Ved fortrydelse beder vi dig udfylde vores online returformular, som du finder her: https://byklipklap.dk/pages/returformular
Vi gør opmærksom på, at du selv betaler fragten for din returnering. Når du har udfyldt returformularen, sender vi dig en PDF med returadresse samt vejledning til, hvordan du returnerer din vare til os.
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Refundering af det fulde beløb sker kun hvis:
- Varen tilbageleveres i original stand og uden at være værdiforringet*
- Varen sendes retur i original emballage
*Varen anses for at have mistet værdi, hvis du har anvendt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå dens art, egenskab eller funktion.
Hvis varen skulle vurderes til at være værdiforringet, kan du kun få en del af købsbeløbet refunderet. Beløbet du får tilbagebetalt afhænger af varens handelsmæssige værdi. Ved returnering af brugte varer forbeholder Witt Denmark A/S sig retten til at kræve godtgørelse for værdiforringelse, som fastsættes af Witt Denmark A/S ud fra gensalgsværdien. Et brugtgebyr kan udgøre 0-99% af varens oprindelige salgspris.
Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af pakken, eller ikke afhente varen, uden samtidig at give os tydelig besked om dette. Dette medfører et ekspeditionsgebyr svarende til de reelle omkostninger forbundet med levering.
Hvis du vælger at udnytte fortrydelsesretten, placerer du din returlabel, som du modtager på mail, på den originale emballage og sender varen retur.
Vi anbefaler dig at gemme den originale emballage, indtil du har besluttet dig for, om du vil beholde dit køb eller ej. Manglende emballage vil betyde, at varens salgsværdi forringes. Hvis en vare modtages retur og er skadet pga. dårlig emballering, fratages Witt Denmark A/S ethvert ansvar til at refundere varens værdi. Kontroller, at emballagen er tæt lukket og beskyttet under transporten for at undgå tab og skader.
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger med pakken - gerne dit ordrenummer (fra returformularen).
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 10 arbejdsdage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.
Hvis du har yderligere spørgsmål vedr. returnering, er du velkommen til at kontakte os på:
E-mail: info@byKlipKlap.com
Tlf.: +45 88 44 45 19
*OBS: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling.
Returadresse:
Witt Denmark A/S
Gødstrupvej 50, port 8.
DK-7400 Herning
6. Aftaleindgåelse
Du skal ved hvert køb acceptere salgs- og leveringsbetingelserne. Du opfordres til at læse betingelserne grundigt igennem. Købsaftaler med børn og unge under 18 år kan kun indgås af forældre eller andre, der lovligt kan handle på barnets eller den unges vegne.
7. Persondatapolitik
For at du kan indgå en aftale med Witt Denmark A/S, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger: navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse og købshistorik. Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Witt Denmark A/S og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige er Witt Denmark A/S.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på info@witt.dk.
7.1 Cookie Policy
Witt Denmark A/S bruger cookies på alle vores sider, da dette er nødvendigt for at siden kan fungere og er let at bruge. Der skal bl.a. bruges en cookie, for at et produkt kan tilføjes til kurven. Ved at klikke videre på vores side accepterer du automatisk brug af cookies.
Cookies giver også information om, hvordan siden bruges, hvilket primært bruges til måling af trafik og optimering af opsætningen. Alle cookies, som anvendes, er ikke skadelige og har ingen adgang til personfølsomme oplysninger eller mulighed for at sprede skadelige ting til andre programmer.
Guide til at slette cookies: Internet Explorer – Edge – Google Chrome – Mozilla Firefox – Safari – iPhone – Android
Klagevejledning
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@witt.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt. Forbrugerombudsmanden – Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, tlf. 4171 5151, www.forbrugerombudsmanden.dk. Det er også muligt at indgive en klage via EU-kommissionens online klageportal: http://ec.europa.eu/odr (særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land).