Din kurv
Close Alternative Icon
FRI FRAGT på ordrer over 1000 DKK til Danmark • Levering 1-2 hverdage • Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat FRI FRAGT på ordrer over 1000 DKK til Danmark • Levering 1-2 hverdage • Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat
Kurv Icon

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Læs mere om:

 

Generelt

Følgende generelle salgs- og leveringsbetingelser vedrører tilbud og salg af produkter på webstedet www.byklipklap.dk, der ejes og vedligeholdes af:

by KlipKlap ApS
Gåseagervej 14
8250 Egå
Danmark

CVR-nr. 32884377

Hvis du oplever problemer med din ordre på hjemmesiden eller den generelle brug af hjemmesiden, skal du kontakte vores kundeservice på shop@byklipklap.dk.

BEMÆRK

LÆS SALG- OG LEVERINGSBETINGELSERNE grundigt igennem inden du bestiller varer fra www.byklipklap.com.

Salgs- og leveringsbetingelserne kan opdateres fra tid til anden (for eksempel for at afspejle ændringer i teknologi, vores forretningsmodel, vores systemkapacitet eller i relevante love og regler), og vi beder dig derfor acceptere salgs- og leveringsbetingelserne hver gang du handler hos os.

Hvis du ikke accepterer disse salgs- og leveringsbetingelser, kan du ikke bestille eller købe varer på hjemmesiden.

Varemærker og copyright

Alle produktdesign, produktnavne og indhold inkluderet på dette websted er beskyttet af international lovgivning om ophavsret og varemærker. Du har ikke tilladelse til at bruge produktdesign, produktnavne eller varemærker præsenteret på dette websted uden forudgående skriftligt samtykke fra by KlipKlap ApS.

Disse salgs- og leveringsbetingelser er underlagt Danmarks lovgivning, og enhver tvist i forbindelse med dette websted, dets tjenester eller disse vilkår og betingelser skal afvikles af Danmarks domstole.

Indhold, produkttilgængelighed og priser - ansvarsfraskrivelse

Vi gør vores bedste for at opdatere hjemmesiden og for at sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og anden information om varerne er korrekte. Typografiske fejl og fejl i priser, tilbud, beskrivelser og anden information om varerne kan forekomme. Vi forbeholder os ret til ikke at blive holdt ansvarlig for disse fejl eller ændringer, og hverken by ​​KlipKlap ApS eller nogen medarbejder eller repræsentant for by KlipKlap ApS kan holdes ansvarlig for skader, der opstår som følge af brugen af ​​dette websted eller de produkter, der sælges her.

Gældende lov

Enhver tvist, der opstår mellem en kunde og by KlipKlap ApS, vil blive afgjort i overensstemmelse med Danmarks lovgivning.

 
Bestilling og annullering

Webshoppen er åben 24 timer i døgnet, men kan være lukket på grund af vedligeholdelse.

En ordre, der er placeret på en helligdag eller i løbet af weekenden, behandles den følgende arbejdsdag.

Du er bundet af købekontrakten, når du klikker på "Fuldfør betaling", og kvitteringen vises på din skærm. 

Du skal være mindst 18 år for at købe varer på hjemmesiden og besidde en gyldig betalingsmetode, der er accepteret af os. Hvis du er under 18 år, skal du have et retsgrundlag for at indgå en kontrakt med os.

Vi forbeholder os blandt andet retten til at annullere købsaftalen i én af ​​følgende situationer uden at være erstatningsansvarlig eller andre omkostninger:

- Dine betalingsoplysninger er forkerte eller kan ikke verificeres

- Din ordre er placeret med det formål at begå svig osv. Eller placeres i forbindelse med en kriminel handling eller andre ulovlige aktiviteter

- Der er en utilsigtet fejl på hjemmesiden, f.eks. En betalingsfejl eller lignende

- Vi har grunde til at tro, at du er under 18 år

 
Hvis du har ændringer til din ordre efter at have placeret den, bedes du straks kontakte os på shop@byklipklap.dk. Hvis din ordre allerede er sendt fra vores lager, kan du ikke ændre i den. Ordren sendes til den oprindelige adresse, og du bliver nødt til at håndtere den som en normal returordre, hvis du har ændringer.

 

Betaling og priser

Vi accepterer følgende betalingsmetoder: VISA, MASTERCARD, Mobilepay.

Alle priser er inklusiv dansk moms.

Bemærk, at lokal moms og told gælder, når du modtager din pakke. Du bliver nødt til at betale disse gebyrer. Desværre har vi ingen kontrol over told- og importgebyrer, og vi kan ikke informere dig, hvor meget de vil være, før du bestiller. Toldpolitikker varierer meget fra land til land. Kontakt dit lokale toldkontor for yderligere information.

Hvis du vil placere en ordre som virksomhed og har et momsnummer, så skriv til shop@byklipklap.dk, så hjælper vi dig.

 

Levering

by KlipKlap leverer til hele verden. Forsendelsesomkostningerne afhænger af dit leveringsland og dit købsbeløb.

Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt. Hvis dine varer er på lager, sendes din ordre normalt fra vores lager inden for 1-2 arbejdsdage.

Du modtager en e-mail fra fragtfirmaet med et trackingnummer og en mere specifik leveringsdato. Dine varer leveres mandag til fredag. Leveringstidspunktet afhænger af det land, hvor leveringen finder sted, og den anvendte transportør.

Vi kan kun behandle din ordre, hvis leveringsadressen er en boligadresse eller en forretningsadresse. Vi leverer ikke til postkasser.

Venligst se nedenstående forsendelsespriser og estimerede leveringstider.

Danmark:
39 DKK på ordrer under 1000 DKK
Fri fragt på ordrer over 1000 DKK

Europa (EU):
100 DKK på ordrer under 1000 DKK                     
Fri fragt på følgende produkter KK 3 Fold Single, KK 4 Fold, KK Kids Chair and KK Kids Chair XL.
500 DKK på følgende store produkter: KK 3 Fold/KK 3 Fold XL, KK 3 Fold Sofa/KK 3 Fold Sofa XL Soft, KK Square, KK Kids Sofa og KK Backrest Long

Europa (udenfor EU):
199 DKK på ordrer under 1000 DKK
Fri fragt på følgende produkter: KK 3 Fold Single, KK 4 Fold, KK Kids Chair and KK Kids Chair XL.
500 DKK på følgende store produkter: KK 3 Fold/KK 3 Fold XL, KK 3 Fold Sofa/KK 3 Fold Sofa XL Soft, KK Square, KK Kids Sofa og KK Backrest Long

Leveringstid: 2-7 dage

Leveringstid: Bemærk, at den angivne varighed kun er en estimeret leveringstid.

Nogle varer kræver en særlig leveringsprocedure. Dette bemærkes på produktsiden. Vi stræber efter at levere på hverdage mellem kl. 8 og 16. I tilfælde af at du ikke er hjemme til at modtage pakken, skal du være opmærksom på afkrydsningsfeltet, hvor du vil have os til at lægge den. Vær opmærksom på, at dette er på dit eget ansvar. Stedet skal være i stueetagen, og vi anbefaler et sikkert og tørt sted.

Hvis din ordre består af flere varer, forbeholder vi os retten til at levere separate leverancer. Separate leverancer kan være nødvendige, hvis visse varer forsinkes eller er på lager på bestillingstidspunktet. Du får besked, hvis din ordre er underlagt separate leverancer. Du vil ikke blive opkrævet ekstra leveringsomkostninger for separate leverancer.

Bemærk, at lokale told og moms vil blive opkrævet, når der sendes uden for EU.

 

Retur og refusion

Du kan ændre mening inden for 14 dage efter modtagelse af dine varer. Du skal underrette os inden de 14 dage, hvis du vil returnere din ordre. Kontakt os på shop@byklipklap.dk, hvis du vil returnere et produkt, og vi hjælper dig.

Når du har modtaget de produkter, du bestilte, kan du undersøge og prøve dem omhyggeligt inden for 14 dage, men kun på en måde, som du ville, hvis du undersøgte produkterne i vores butik eller en anden offline forhandler. Hvis produkterne eller emballagen er blevet brugt ud over det, der er normalt for at undersøge dem, vil du blive holdt ansvarlig. Når vi har modtaget produkterne, vil vi give dig besked, hvis der er en værdiforringelse af produktet, og hvis din refusion er lavere end den betalte pris.

De varer, du vil returnere, er dit ansvar, indtil de når vores lager. Skade, der er foretaget under returnering / forsendelse af produktet til vores lager, er dit ansvar. Sørg for, at du pakker returvaren sikkert for at forhindre beskadigelse af produkter eller kasser, da dette vil påvirke produktets værdi. Sørg for, at produktets originale emballage er intakt. Opbevar kvitteringer og sporingsnumre som bevis for, at varerne sendes tilbage.

 Hvis vi accepterer din returordre som gyldig, og produktet kan videresælges som nyt, giver vi dig en fuld refusion af købsprisen, inklusive de originale forsendelsesomkostninger for de varer, du returnerer til os. Men vi dækker ikke returforsendelsesomkostninger. Refusionen tilbagebetales til det kreditkort (eller betalingsmetode), der blev brugt til at betale for ordren inden for 14 dage efter modtagelse af meddelelsen om dit ønske om at returnere ordren. Restitutionen vil dog ikke blive udbetalt, før vi har modtaget produkterne på vores lager og undersøgt dem.

Du er også velkommen til at returnere varer, der er købt online til vores showroom i Aarhus, Danmark. Forordningerne er de samme som anført ovenfor.

Normalt får du din refusion direkte i butikken, men vi forbeholder os retten til en periode på 14 dage, hvor vi undersøger produktet og indstiller værdien for returbetalingen.

 

Sådan returneres en vare:

1. Giv besked via e-mail: shop@byklipklap.dk inden for 14 dage efter modtagelse af din ordre, at du vil returnere noget

2. Send dine varer og den originale emballage tilbage til os inden for 14 dage efter din meddelelse

3. Returforsendelsesomkostninger skal betales af dig og dækkes ikke af by KlipKlap

4. Du modtager din refusion inden for 14 dage efter, at vi har modtaget meddelelsen eller formularen til tilbagetrækning. Restitutionen vil dog ikke blive udbetalt, før vi har modtaget varerne på vores lager, eller vi har modtaget dokumentation, der beviser, at varerne er sendt

5. Hvis varerne ikke modtages i deres originale emballage og i samme stand som du modtog det, kan der foretages et fradrag i din refusion svarende til faldet i værdien af ​​varerne

Vores returadresse er:

by KlipKlap ApS
Gåseagervej 14
8250 Egå
Danmark

 

Refusion

Hvis vi accepterer din returordre som gyldig, og produktet kan sælges som nyt, giver vi dig en fuld refusion af købsprisen, inklusive de originale forsendelsesomkostninger for de varer, du returnerer til os. Men vi dækker ikke returforsendelsesomkostninger.

Refusionen tilbagebetales til det kreditkort, der blev brugt til at betale for ordren inden for 14 dage efter modtagelse af ønsket om at returnere ordren. Vi forbeholder os dog retten til at tilbageholde den refusion, vi har modtaget, og inspiceret varerne på vores lager.

Bemærk, at der ikke kan gives en fuld refusion, hvis:

 1. Du har brugt varen til dets formål

 2. Varen er blevet beskadiget, mens den var i din forvaring (f.eks. Under transport)

 3. Du har håndteret varerne på andre måder, end du normalt ville gøre i en butik for at undersøge arten af ​​typen af ​​genstand og dens funktioner.

 4.  Varen du har returneret, er et produkt, der er lavet på bestilling, specielt fremstillet i henhold til dine specifikationer for farve, stof og andre stilpræferencer.

 

Beskadigede eller defekte varer

Hvis dine varer er beskadiget, eller din levering ikke er identisk med din ordre (forkerte eller manglende produkter), bedes du kontakte vores kundeservice på shop@byklipklap.dk. Hvis du bemærker skader eller forkerte genstande på leveringstidspunktet, skal du nægte at modtage varerne.

 Du har ret til at give besked om mangler i en periode på 24 måneder. Hvis der er noget galt med produktet, skal dit krav sendes til os så hurtigt som muligt fra det tidspunkt, du bemærker problemet. 

Når du kontakter kundeservice, bliver du bedt om at angive ordrenummeret, muligvis varen / varenummeret, og beskrive, hvad der er galt med varerne plus vedhæfte billeder.

Hvis dit krav er gyldigt, er du ikke ansvarlig for omkostninger forbundet med returnering af beskadigede eller forkerte varer. Vi refunderer købsprisen og naturligvis leveringsomkostningerne, når vi har modtaget varerne, medmindre du vælger at modtage nye varer til erstatning for de originale varer. Giv os dokumentation for dine udgifter.

Produkterne er dit ansvar, indtil de når vores lager. Sørg for, at du pakker returen sikkert for at forhindre (yderligere) skade på produkterne eller æskerne. Og hold venligst kvitteringer og sporingskoder som et bevis på, at vi sender produkterne tilbage.

 

Force majeure

Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i relation til betingelserne, hvis forsinkelsen eller manglende overholdelse skyldes begivenheder, vi ikke har kontrol over.

 

Ret til at klage

Hvis du ønsker at klage over varer, der er købt hos os, bedes du kontakte vores kundeservice. Du kan kontakte vores kundeservice på shop@byklipklap.dk. Du kan også finde vores kontaktoplysninger under "Kontakt".

Du kan også indsende en klage over varer, der er købt fra os, til Det Danske Tvisteløsningsinstitut, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Danmark. Det er også muligt at indsende en klage online via www.forbrug.dk.

Du kan også bruge Europa-Kommissionens online klageregister, når du indsender din klage. Dette er især relevant, hvis du er en forbruger, der er bosiddende i et andet EU-land. Du kan indsende klagen ved at bruge følgende link: http://ec-europa.eu/odr. Når du indsender klagen, skal du angive vores e-mail-adresse shop@byklipklap.dk.

I tilfælde af at vi ikke kan nå en løsning gennem Dansk Institut for Tvisteløsning, har du adgang til at indsende en klage til Forbrugerklagenævnet. Hvis du ønsker at indsende en klage til Forbrugerklagenævnet, skal du følge linket: https://minsag.forbrug.dk/FKVWeb/CheckComplaintStart.aspx